onsdag 28. april 2010

Kremkaos

Jeg skulle lage (lignende) denne kaken i dag og gubben skulle være snill å hjelpe meg.
Det var krem overalt, til og med Brage var dekket av krem og med et perpleks utrykk i ansiktet.
Så synd så synd at jeg ikke tenkte på å ta bilder for det hadde vært noe vi kunne se tilbake på og le av.
Men akkurat da var jeg sinna, Brage ble forfjamset av all kremen han var dekket i og Trym var på full firsprang bort til kremdekket gulv.
Midt opp i dette stod Glenn og gliste (som å helle bensin på bålet)
Jeg kastet meg over Trym Glenn fikk vrengt av seg kremdekket genser og fikk roet ned en panikk grepet Brage mens han tørket gutten ren.
Så for å gjøre opp måtte Glenn ut i butikken for å få tak i mer havrekrem da vi ikke har haugevis i kjøleskapet, stakkars gubben kom hjem uten en eneste havrekrem, men han hadde funnet masse ris is (og det var da noe) så da heiv jeg meg i bilen for jeg vet hvor de har havrekremen (noe de ansatte ikke visste)
Så nå står kaken i kjøleskapet og venter på å bli kald slik at vi kan ha gele på toppen.
MMMmmmm gleder meg, bilde kommer.
Men det blir noe slikt som dette

Kakebilde fra det søte liv

Ellers som om jeg ikke har nok å gjøre så tenker jeg på å lage noe alà denne her, enkel og fin.
De selger den på Lancharm.no dølekker synes nå jeg

Bilde lånt fra Landcharm

Nå er det luksusfellen og Castle snart for Glenn og meg mens Brage står og gråter i sengen sin.
Skal ha skal ikke ha, skal ha og skal ikke ha. Nå er han så sliten at trassen gjør hele livet hans komplisert.
Håper dere har en kremherlig kveld ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails