fredag 9. april 2010

Ferdig med puffen ;)

Ja nå er Puff daddy ferdig og en god lekeball har den klart å bli allerede ;)

Brage synes den var helt suveren å leke med

Brage gjør formen på puffen bedre
(den hvite dynen inni synes ikke fullt så godt uten blits)

Utrolig deilig dag i dag, solen har varmet godt og vi har vært masse ute.
Brage har vært ute fra kl 9 i dag og har spist alle måltidene ute i barnehagen.
Vi hentet han i 3 tiden og han var møkkete OVERALT og hadde storkost seg.
Det er så deilig at han ønsker å være ute igjen og nå tar han igjen for hele vinteren som han har sittet inne.

Trym storkoser seg ute på terrassen i solskinnet

Gutta på vei hjem fra Brage sin barnehage

Trym på vei for å hente Brage i barnehagen

Etter vi kom hjem fra henting fra barnehage satte vi oss ut for å nyte været.
Jeg fikk snurpet sammen puffen mens Brage og Glenn lærte seg 3 hjulsykkel (Brage er litt for kort i bena, og trenger litt hjelp)
Så kom nabo jenta og dro med seg Brage for å leke i sandkassa.
Glenn fikk da mekket litt bil mens han holdt øye med disse småtassene og jeg fikk litt mat i Trym og startet på middagen.
TACOFREDAG, mmmm blir jo aldri lei tacofredag ;)
Trym sovnet før 18.00 da han var helt utslitt etter natten med lite søvn.
Så alt vel så langt ;)
Brage har badet og nå tror jeg han sover, (klokka er 20.00) etter å ha lest en bok sammen med meg. Han har ikke hatt noen raserianfall i dag og til og med spist en stoor tacolompe med masse grønnsaker i, så nå var han sulten.
Småbarn har den mest fantastiske fantasien og det kan bli 1000 vidt forskjellige historier av 1 og samme bilde.
Nå er det tv tid og i morgen er det litt jobbing for meg.
Ha en strålende fredag

4 kommentarer:

  1. Ååå, puff daddy har jeg oså så lyst på!! Men så er det de pengene som stopper meg igjen da... garn er ikke veldig billig nemlig...
    Nei nei vi får se med tida. Kan jo håpe på å vinne i lotto i helga:)

    Ha en fin helg
    Klem Janne Merethe

    SvarSlett
  2. Den vr utrolig stilig!
    Lager du på bestilling?;-)
    Høres ut som en super dag, det er jo SÅ deilig nå som solen endelig er tilbake! Skikkelig dårlig samvittighet for at vi har vært inne hele dagen i dag....=( Men vi får vel sol så vi kan ta det igjen i morgen;-) *håper*

    Ha en super helg!
    Klem

    SvarSlett
  3. Herlighet du er jaggu kreativ og flink !!! ♥ Gud så herlig stor lekeball :)) Ekstra morro når en har laget det selv da!!

    Guda mej så snill du er ♥ Tusen hjertelig takk for tipset ang.give away bloggen ♥ Satte jeg veldig stor pris på , det er jo kjekt å vite om den om en ikke har give away selv oxså :))

    Ønsker dej en herlig helg videre vennen ♥

    SvarSlett
  4. Hyggelig at du ville være med på min Give Away:)

    God helg!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails