fredag 23. april 2010

Fredag

Enda en herlig dag har det vært.
Vi har lekt masse både inne og ute og spist taco, det er jo fredag så taco må man ha;)
Jeg ble oppringt ganske sent ang jobbing i natt så her er jeg på jobben.
Fikk lagt guttene før jeg dro og Trym ville ikke sove, han holdt det gående lenge men han sovnet da til slutt.
Vi får da håpe at han sover hele natten, (noe som han kommer til å gjøre ettersom jeg er på jobb) men han hadde feber i natt og var mye våken.
Samme var det med Brage han var mye våken i natt men det som forrundrer meg er hvorfor de ikke er våkne samtidig?
Så jeg har flydd som en strikkball i hele natt (føles det som) vann til Trym, pakke inn Brage, smertestillende til Trym, roe ned Brage osv osv osv. Gjesp
Så etter en hektisk natt var Brage så sliten at han sovnet under hvilestunden sin i barnehagen.
Han hadde litt feber før han skulle legge seg i kveld men ikke noe å rope for.
Glenn fikk lest en bok for han mens jeg pakket han inn
(ikke som en blyant mamma, pakke meg inn som Brage, herlig gutt)
Ellers trener Trym på å gå hele tiden og han er så stolt.
Han har også lært seg det at han får oppmerksomhet når han viser hvor stor han er så armen hans er kontinuerlig i loddrett stilling ;)
Her er noen bilder fra dagen i dag

Så stoor er Trym

Brage ønsker stoor fart, nabobarna er med og leker

Trym ble med ut og koste seg i gresset

Prøvde å komme seg opp på sklia men det var ikke lett

Men moro hadde han det

Har fått hengt opp blomsterpottene,

trenger bare noen blomster nå så blir det nok bra skal dere se


Håper dere har hatt en fortreffelig fredag

2 kommentarer:

  1. Hahaha, fantastisk morsomt bilde der hånden står rett opp. Håper dere får en super helg:)

    SvarSlett
  2. Flotte bilder :).
    Håper jobbenatta gikk greit og at du ble rik :). TAkk for kommentarer om shoppingen. Kan sikkert hjelpe deg en dag, men syns ikke at jeg er spesielt god... men kan gi det en sjanse. Ble taco her igår også, fredagstradisjon :)
    Nå er det bursdag i heimen, og jeg skulle vært litt mer opplagt kjenner jeg. Men det kommer seg :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails