mandag 5. april 2010

Siste dag i påsken

Ja her sitter jeg på jobb og synes det er helt greit.
Da kan jeg bruke litt tid imellom slagene med å lese blogger, mail og nettet generelt da det ikke er så mye å gjøre så tidlig på 2 påskedag.
Vil også gratulere
Hege med nytt familie medlem (en NYDELIG liten prins)
I går var en helt fantastisk dag med herlig vær
Brage elsket det å være ute nå som det er varmere i været og han hadde herlige roser i kinnene etter god lek ute.
Så vi håper på en like flott dag i dag og at vi kan være ute og leke.
Trym sovnet vist nok igjen etter at jeg hadde dratt på jobb men da våknet Brage.
Så nå har vel guttene spist frokost og sett litt på tv eller lekt med biler eller tog og koser seg glugg ihjel mens jeg er på jobb.
Ellers fikk jeg et godt tips på en siden til mamma4 der man kan finne forskjellige aktiviteter for barna i hele Norge, Aktiviteter for barn
Ønsker dere alle en fortreffelig dag den siste dagen i påsken.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails