tirsdag 20. april 2010

Snart leggetid?

I dag er jeg sliten, vet ikke helt hvorfor men har en stygg mistanke at NAV har mye av skylden.
De har sendt videre papirene mine etter mye om og men, de sendte meg ut med en beklager kan ikke hjelpe deg og ringte litt senere at de sendte inn papirene allikevel og håpet på det beste for meg (blæh, akkurat som det hjelper å håpe når det gjelder Nav)
Men Trym og jeg har da kost oss masse for vi har møtt Mariann for en kopp kaffe og det var superkos.
Hahahaha hun ble skravlet hull i hodet på og slapp ikke frem selv, hehehehe beklager Mariann neste gang skal jeg la deg få si noe også ;)
Håper legen ga deg en vidunder kur for vårforkjølelsen, tusen takk for i dag.
Det ble et kort kaffebesøk da lille Trym ikke hadde sovet noe før på dagen og var så trøtt så trøtt.
Så stakkar han bak skranken på postkontoret (som ikke har lært seg alt enda) ble veldig stressa da Trym fikk fortalt at det tok alt for lang tid.
Men han sovnet nesten med en gang vi kom oss ut og startet turen på vei hjem igjen.
Men desverre sov bare i 15 min
Fikk lagd middag, de 2 største kom hjem og vi skulle sette oss til bords men der hadde ikke Brage (turboprins nr 1) tid til å sitte, han kastet i seg en halv potet og dro ut.
Så da var det bare å kaste i meg maten, ta på meg klær og løpe etter.
Kan ikke klage når jeg kom ut fikk jeg en kopp nytraktet kaffe av naboen mens vi passet på barna mens vi skravlet masse ;)

Trym spiller trommer
vel her ser det ut som om han spiller gitar

Her er han som ikke vil legge seg
så han finner på alle slags unnskyldninger

Denne gang ble det knekkebrød
1 knekkebrød og 1 bit av det 2 knekkebrødet

Gutten som er skikkelig sliten
sovnet med en gang han ble lagt ned

Ønsker alle sammen en herlig kveld, jeg tror jeg skal legge meg tidlig
(det er lov å håpe)

1 kommentar:

  1. Takk for igår ja. Det var veldig hyggelig og du skravlet ikke mye i det hele tatt. Bare jeg som var litt stille, er jo litt sånn småsjusk. Var ingen bakteriell infeksjon noen sted så da går det vel over av seg selv. Nå er legeerklæring på plass, så jeg skal bare få sammenfattet et brev til oh herlige NAV, så får vi se hva som skjer.
    Ha en fin dag i snøen.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails