fredag 30. april 2010

Lykketips

Jeg har fått lykketips fra mammadamen og det gjorde godt etter en natt slik som denne.
Her er lykketipset:

Mitt lykketips til deg er å ta med alle dyner , pledd og puter i huset ut, og lage utendørs kosestund og putekasting for hele familien.


Klem fra Mammadamen

Dagen startet kjempe bra, Trym var i supert humør og sovnet etter frokost og sov litt mer enn 1 time.
Vi fikk herlig lunsjselskap av en av mine bestevenninner og vi fikk skravlet masse og Trym fikk flørtet og fikk full oppvartning ;)
(Rett fra Australia og en operasjon og ser like fantastisk ut)

Min gode venninne og Trym spiser lunsj

Brage kom hjem fra barnehagen med feber og vi fikk ikke i han noe mat.
Glenn skulle hjelpe noen med å flytte så da benket vi 3 oss forann tv`en.
Jeg fikk lagt Trym FØR 18.
Da jeg kom inn i tvstua lå det en liten gutt helt utslitt og heiv etter pusten, da hadde feberen steget til langt over 41.
Men selv om feberen er så høy så klarer han å slåss for å ikke ta febernedsettende ;) men etter mye krangling (og jeg kommer til å slå av tv`en hvis du ikke tar medisin) så fikk han da i seg paracet og sovnet på sofa`en (godt at jeg hadde fått på han pysjamas før jeg la Trym)
Bar han inn i sengen sin og han sov frem til 23 og da holdt han det gående til halv 2 på natten.
Feberen var over 41 igjen men han tok febernedsettende frivillig denne gangen, slik er det når pappa er hjemme ;) men han ville sove i sengen vår og hjelpes for en skuespiller av en sønn vi har fått. Hosting, krabbing, uffing og akking helt til han ble båret av en super sliten pappa tilbake til sin egen seng, da sovnet han etter 20 min til en halv time mens han har lekt apekatt i sengen vår i 2 timer ;)
Nå har Trym og jeg vært oppe siden kl 6 og jeg skal vel snart legge han igjen (og kanskje megselv også) Brage våknet kl. 07.45 og har høy feber over 39 og sitter her og spiser knekkebrød med leverpostei og salami ;) (rar blanding men leverpostei og bacon er jo godt)

Her er han med 40 i feber

Hehehehe armen fremdeles loddrett oppover
Sååå stooor er Trym


2 kommentarer:

  1. Takk for lykketips! :-)

    Håper feber-gutten din blir bedre i løpet av dagen, ikke gøy å være syk i vårværet. God bedring, og god helg!

    SvarSlett
  2. Flott lykketips! God bedring til feber gutten din. Håper dere får en fin helg.

    :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails