tirsdag 6. april 2010

Hverdagen kom litt fortere enn antatt for meg også

Ja da skal jeg på jobben igjen i dag, denne gang for personalmøte og 1 hjelpskurs (og det er jo kjekt å ha med seg ;)
Selvom man kan det inn og ut når man er på kurs så betyr det ikke det samme som at man klarer å gjøre førstehjelp når man først står i en real life situasjon så da er det greit å øve seg iallefall 1 gang i året, slik at det kanskje går på autopilot.
Legger med de herlige hompetitten tærne og høye vristen til Trym

Begge gutta har kjempe høye vrister
skikkelige gode og myke å ta på
litt kronglete med sko men man finner alltids noe

Trym har tær som ligger oppå hverandre
her ser det ut som om storetåa lever sitt eget liv ved siden
men det var kun til ære for bildet

3 kommentarer:

  1. Hei....

    Må bare innrømme at jeg har vært litt inne og lest på bloggen din, av ren nysgjerrighet.
    Synes den er herlig å lese, og får lett frem smilet hos meg. Jeg har selv en sønn som er like gammel som Brage, og kjenner meg godt igjen i din beskrivelse av han. Min sønn heter Leander og er også en liten herlig turboprins =).

    Kari Anne

    SvarSlett
  2. Hei Kari Anne
    Så koselig at vi klarer å få frem smilet hos deg, det er godt at vi klarer å le av enkelte situasjoner enn å gråte ;)
    Du er hjertelig velkommen innom når som helst
    Kos deg masse sammen med turboprinsen Leander og nyt alle øyeblikk, store som små og gode og vonde. Ingen blogg selv?

    SvarSlett
  3. *sukk* Små, lubne småtrolltær er bare herlig. Jeg tror kanskje man må være mamma for å sette pris på noe slikt? ;)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails