mandag 12. april 2010

Hjemme med syke barn

I dag er det enda en strålende dag ute og det gjør så mye med humøret mitt, ting blir lettere med en gang solen kommer frem ;)
Her hjemme er det 2 syke gutter.
Trym ligger og sover for 2 gang i dag mens Brage sitter å ser på tv mens han spiser godteposen han fikk i bursdagselskapet i går.

Synes dere han ser syk ut?
Han hadde 40 i feber i natt og hoster HELE tiden.
Men slappe av, neiheihei det er for pyser ;)

Jeg hadde tenkt at vi skulle bake boller og skolebrød da det starter å bli tomt i fryseren.
Det er veldig kjekt å ha ferdig bakt da folk er ute å går tur og plutselig stikker innom, da er det bare å stikke hodet ned i fryseren og varme de i ovnen og vips så har gjestene noe å kose seg med ved siden av kaffen.
Jeg har klart å hekle 7 hele Hexagon/bestemors ruter og jeg er fryktelig stolt av meg selv.
Nå må jeg bare lære meg å hekte de sammen og bestemme meg hva jeg skal lage hadde vel også vært greit?

Bare si det, flott ikke sant?
Trenger litt skryt, det gjør godt ;)

Nei jeg får komme meg tilbake til guttene og så får dere ha en fortreffelig dag i det herlige været.

2 kommentarer:

  1. Så flink du er Mariann! Detta var bra:) Hvor fant du oppskrift?

    Du kan jo lage et teppe da:) Men det er kanskje litt voldsomt å begynne med...
    Når du skal hekle de sammen så bruker du bare fastmasker, og hekler på vranga. Altså du legger rutene oppå hverandre retta mot retta og hekler de sammen i kanten med fastmaker... tihi :)

    God bedring til sønnene dine!

    Ha en flott kveld
    Klem Janne Merethe

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails