mandag 19. april 2010

Mandag og masse å gjøre

Hahahaha det er mandag og denne uken kommer til å bli deilig hektisk og hva gjør jeg?
Blogger så klart ;)
Akkurat nå venter jeg på at rundstykkene våre skal bli ferdig stekt, smøres og spises før vi skal haste ut til NAV og krangle litt.
Så er det til posten for å sende en pakke til England
(Anita hvis du leser dette så venter vi fremdeles på bilder av Casper;) )
og så er det å ta bena fatt og ta turen til babysvømming
Så har jeg fått satt på 1 vaskemaskin og lakkert rammen på et bilde vi har arvet/fått av bestemor (min mamma)
Brage fikk lov til å velge 1 av bildene på veggen og valget falt på et bildet av Jan Baker

Her er bildet med sin originale ramme
desverre passer den ikke inn med resten av bildene i huset

Så derfor sprayet den i ny farge, kanskje litt lys?

Jeg er ikke helt sikker på valget Krom, tror den er litt for lys men jeg henger opp bildet og så ser vi hvordan det blir etter noen dager.
Det som er så synd er at de har gjort en fremragende jobb med innrammingen at skal jeg bytte ramme eller passepartout så må jeg ødelegge hele greia eller sende den inn til rammeverksted (noe som vi ikke har råd til akkurat nå)
Trym og jeg har vært ute tidlig i dag (fremdeles utrolig kaldt) han har fått husket litt og lekt litt på den kuperte gress/gjørme haugen i hagen.
Ikke noe problem da han lånte storebror sine klær ;)

Liten gutt som koser seg ute

Her sitter han ute kl 9.30 og varmer seg i solen

Vi ble veldig fort kalde så vi fortet oss inn etter endt
husking, leking og spraying

Nå er lunsjen ferdig så nå sier jeg ha en toppers dag for nå og kommer poppende innom dere i løpet av kvelden.
Ønsk meg lykke til med NAV

6 kommentarer:

  1. Lykke til. Unner ingen NAV-turer.. Ender som oftes opp med dårlig humør :-P

    SvarSlett
  2. Tusen takk for mange fine og støttende kommentarer på bloggen min, setter så stor pris på det. Jeg har også kranglet med NAV i dag, og skal nok fortsette med det i morgen også tenker jeg. Er jeg ikke heeeldig? ;-)

    SvarSlett
  3. Hei Mariann.
    Håper det gikk bra hos NAV, jeg hadde møte der på fredag, gikk forsåvidt fint der og hun jeg snakket med var lei seg på mine vegne for at det var blitt så mye rot i Oslo. Idag har jeg startet arbeidet med å booke nye legetimer, innhente sykemeldinger de har mistet, så forhåpentligvis ordner det seg. Men blir ikke rik av å vente...
    Så koselig det hørtes ut med en kaffedate. jeg skal til legen 14.20, så hva med en kaffe på kaffebaren eller Opus i 13-tiden i morgen??

    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  4. Ja jeg må tilbake til NAV i morgen og krangle med dem igjen så det hadde passet utmerket med en kopp kaffe i morgen;)
    Ja Hege, jeg kom gråtende ut derfra de er så utrolig ufine noen ganger.
    Men i morgen skal jeg virkelig stålsette meg og bli tøff i trynet ;)

    SvarSlett
  5. 13 it is :), jeg har grini omtrent hver gang jeg har vært der eller snakket med de, så medfølelse skal du få :) Natta.

    SvarSlett
  6. Jeg synes at rammen ble veldig fin jeg! Æsj, nav er kjipe greier...

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails