lørdag 10. april 2010

Deilig lørdag med sol som varmer

Så utrolig deilig det var i dag morges selvom fuglene ikke hadde stått opp enda.
Det var stille og rolig og toget var tom i rute, jippi ;)
Så her sitter jeg på jobben innelåst i plast (bygningen altså) og gleder meg til å komme ut for å se og føle solen.
Jeg har tatt med meg hekleutstyr for å hekle et hexagon teppe men kommer meg ingen vei.
Er det noen som vet om en video eller steg for steg oppskrift?
Jeg kan ikke hekle og de 2 babyteppene jeg har heklet har jeg lært å hekle gjennom youtube video på Engelsk og det er jo helt anderledes enn på Norsk.
NOEN SOM KAN HJELPE MEG?
Ønsker dere alle en herlig dag i det nydelige været (jeg får kose meg med solen gjennom overvåkningskameraet fra bakgården)

1 kommentar:

  1. hei:)

    Jeg har heklet kun hexagon babytøfler, men i boka Hekling, gammel teknikk i ny design av Bente Myhrer og Lilly Secilie Brandal er det hvertfall oppskrift på hexagon sekskanter til voksentøfler. Det er det jo verdt å prøve:)

    Ha en flott dag!
    klem Janne Merethe

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails