lørdag 10. april 2010

Raga konsert

Ja da er gubben på konsert IGJEN og på Raga konsert IGJEN.
Så her sitter jeg med sprudel i glasset og skal se et gammelt opptak av, hold dere fast GOSSIP GIRL, trenger litt intriger, vel masse fjortis intriger (ELSKER DET)
Ellers kom jeg hjem til 2 glade unger + at vi skulle grille sommerkoteletter, hva kan vel være bedre enn det?
Så vi har lekt i sandkassa og Brage har fått besøk fra nabojenta Emilie og de har kranglet så busta fyker, (hehehehe de har lekt godt sammen også)
Hvem som skal ha den rød spaden er en sikker irritasjonsmoment.
Har fått kjempe hjelp av svigerinnen min med å hekle Hexagon, jeg har pratet engelsk term og hun har oversatt og i mellomveien der har jeg klart å forstå hvordan jeg skal se på en tegning å hekle ut i fra det.
TUSEN HJERTELIG TAKK LINE, stor stjerne i boka til deg, ok en BOK er vel det du ønsker deg mest;) og det skal bli.

Trym ute på oppdagelses ferd på terrassen og trappa
storkoser seg i sola

Har du sett han tøffe sønnen vår som ville ha på seg varm jakke, lue og vest
men bukse den var det ikke så farlig med

Emilie og Brage leker sammen og bygger slott

Brage er for kort (fremdeles) og går med sykkelen
Sjekk ut strømpebukse og gummistøvler, det er det flotteste jeg ser
har ikke tid bare å hoppe i støvlene og løpe ut ;)

Trym har kommet seg inn i varmen men like blid

Trym hjelper meg å rydde ut av oppvaskmaskinen

Så til alle dere som sitter på nettet på en lørdagskveld, kos dere masse nå kaller tv på meg.
Blogges i morgen

Related Posts with Thumbnails