lørdag 24. april 2010

Lørdag

Ingen bilder i dag da jeg sitter på jobb.
Tenker på gutta som koser seg ute i det fine været.
De er sikkert ferdig med å spise deilig grillmat og er nå trygt plassert i husker eller i sandkassa.
Men jeg skal ikke klage jeg fikk jo vært litt ute sammen med dem de få timene jeg var hjemme.
Vi har spist boller og drukket saft og vi har smakt årets første jordbær (ikke norske vel og merke) og de var borte på noen sekunder, mmmm deilig.
Legger merke til at jeg egentlig har en litt bloggtørke og har ikke så mye å fortelle selvom jeg skriver side opp og side ned ;)
Brage sov hele natten mens Trym hadde vært mye våken fortalte Glenn meg.
Han har vært litt sutrete i dag men jeg tror det er fordi han er litt utålmodig.
Han vil jo så gjerne leke med de andre barna, men når man ikke klarer å gå og de store barna løper fra han så er det jo ikke rart at han blir litt frustrert.
Ikke vil han sove på dagen heller for tenk om han går glipp av noe, men han er jo så trøtt og det hjelper heller ikke på humøret.
Men han sovnet endelig før jeg dro på jobb og sov i 2 timer (flinke gutten) og nå koser han seg sikkert på tante sitt fang med munnen full av deilig mat ;)
Ønsker dere alle en fortreffelig lørdagskveld

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails