onsdag 14. april 2010

Blæh!!!!!!!!

Jeg våknet opp i går med vondt i halsen men det var ingenting i forhold til i dag.
Men når jeg er som verst ja da setter jeg i gang med å bake, vaske osv osv.

Det er utrolig vanskelig å jobbe med havreprodukter,
vaniljekremen bare flyter utover

Nå sover Trym og han er ikke frisk, pluss at han har hatt høy feber i natt og er ikke helt seg selv, men like blid er han.
Han leker, synger, pludrer og holder på, blir litt sutring da tålmodigheten ikke er like høy som ellers men som oftest er han solstråla selv
Hvis han er like dårlig som meg så er han utrolig, jeg har mest lyst til å legge meg ned og trekke dyna godt over nesa.
Men nå steker jeg disse bollene og noen av dem har vaniljekrem av havre og det er ikke helt det samme for som dere ser så blir det fryktelig tyntflytende.
Men prøve må jeg, kanskje de smaker helt himmelsk, vaniljesausen er jo så utrolig yummy

Trym i action, han blånekter å sette ned knærne
hvis han ikke har på seg strømpebukse

Ellers kom Brage hjem fra barnehagen i går og jeg lurer på hva han lærer noenganger.
Iallefall han stod ute på terressen sammen med Glenn uten sko og plutselig skriker gutten sitt redselskrik.
Trym og jeg hører det godt selvom vi er inne og løper ut for å se hva som skjer
hehehehehehe det var bøss på terrassen og han trodde det var en edderkopp, resten av kvelden måtte vi bære han rundt hele huset for han skulle ikke sette føttene sine ned.
Men alt han så i går var edderkopp eller andre småkryp.
Sofaen var heller ingen sikkersone, han måtte sitte på fanget fordi det var bøss i sofaen.
Vi aner fred og ingen fare og sitter og ser på Dora utforskeren, et nytt REDSELSKRIK og han peker på armen sin.
Hjelpes, gutten har fått en føflekk og tror det er et kryp, vi får forklart hva det er og at det ikke er noe å være redd for og han sier han vil ikke være redd (mohahahahahahahehehehe ikke være redd, han er jo livredd)
UUUÆÆÆÆHHHH igjen og nå har han funnet et lite sår på fingeren som jeg må ta bort, hva er det som skjer med gutten, han er jo redd for alt for tiden.

Her forklarer jeg at det lille såret ikke er et kryp
resten av kvelden sitter han med fleksede fingre

Men når legge tid kom hadde vi 2 veldig slitne gutter.
Trym sovnet kl 18.00 med en gang han traff puta og det samme gjorde Brage kl 19.00 etter at jeg hadde lest om lille Trompet som blir så sinna og må telle til 10.
Så da fikk jeg satt meg ned og heklet litt mens jeg så litt på tv
Er nå ferdig med 17 bestemorsruter og jeg må kjøpe mere garn, og jeg må fremdeles finne ut hva jeg skal lage
Har på følelsen at det kommer til å bli et teppe som skal henge over gyngestolen når den en gang blir ferdig ;)
Ha en strålende dag alle sammen
Vi kommer sterkere tilbake en annen dag



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails