onsdag 16. juni 2010

VI VANT

Hurra vi vant barnepass fra barnehagen den 6 august.
Blått lodd s 29 ble ropt opp og da hadde jeg Emma og Brage under genseren, (hadde en aformet stor genser som kunne huse 5 barn) Artin på vei og hånden høyt hevet med vinnerloddet. Hadde ikke tid til å bli overlykkelig engang med alt det som skjedde rundt meg, men nå, ja nå har jeg tid
HURRA VI VANT BARNEVAKTER, tjohoo, hei og hopp, hurra hurra og sjallabais

Nå skal jeg virkelig sette meg ned å finne noe helt extraordinært som Glenn og jeg kan gjøre sammen. Nå er det alt for lenge siden vi har vært ute på date, hmmmm blir det delicatessen eller smia galleri eller noe annet koselig. Åh som jeg gleder meg

Brage fikk så klart diplom
for å være en god venn og lekekamerat

Trym prøvde is og det var med blandet reaksjon
litt kaldt men ned gikk det

Trym var overalt men som oftest på knærne

Brage fikk også is av FAU som var super godt

Og ettersom jeg ikke tenkte på å ta med kake som han tåler
ja da fikk han enda en is til av FAU
og tro meg han klagde ikke på det, han ville ha enda mer ;)

Trym ble omringet av barn som skulle passe på han

Brødrene brothers som er kjempe glad i hverandre

Ønsker dere alle en glitrende dag, nå skal jeg surfe på nettet etter hyggelige restauranter som Glenn og jeg kan dra på den 6 august ;)
Og vet dere hva det beste er jo at dagen før den 5 august altså, så kommer Brage til å bli 3 år så da skal de få lov til å feire prinsen hele kvelden ;)

2 kommentarer:

  1. Jeg skjønner overhodet ikke hva du har vunnet, må være jeg som er litt fjern tror jeg, hehe:) Men forklar da, ble nysgjerrig! Å vinne er jo alltid supert:D

    SvarSlett
  2. Gratulerer!!
    Deilig med en "kjæreste-dag".. Man trenger det innimellom :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails