torsdag 10. juni 2010

Åpen barnehage

Åpen barnehage here we come.
Når lille solskinnsbolla har sovet så godt som han har gjort i natt så russler vi til åpen barnehage for å leke litt.
Han sov frem til 5 i dag, JIPPI. Ingen vondt men jeg tar med meg en ny yoghurt til lunsj og så ser vi om det går like bra i kveld.
Nå har lille rydde gutten min ryddet ut av 4 skap av små nips så jeg må vel rydde litt før vi suser avgårde.


Forteller mer når vi er tilbake, til da ha en glitrende dag alle sammen

2 kommentarer:

  1. Kose dere masse i aapen barnehage. Det er jo et utrolig bra tilbud. Det skulle de jammen hatt her ogsaa. Blir jo smaatt gal av aa bare vaere meg og Adrià paa dagene. Han behöver andre barn aa romstere med.
    Naa har jeg faktisk levert han hos besteforeldrene sine. Det er godt med litt alenetid, men jeg frykter den kommer til aa gaa med til huslige sysler... Eller kanskje jeg rett og slett skal droppe det. Uansett; som du sier lengre ned: aa rydde mens barna er smaa, er som aa maake naar det snör! Et utorlig passende ordtak:)
    Ha en knall dag!

    SvarSlett
  2. Hyggelig å møte deg og blomsterbuketten på tur igår. Hørte du hadde truffet Stine&Marius på åpen barnehage, så gøy at du går frem og sier HEI... Ha en fin sommerkveld :) KLEM

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails