fredag 4. juni 2010

Sol, sol og bilderas

For en herlig dag selvom turboprinsene ikke er helt i form.
Brage hadde 39 i feber i natt og Trym var heller ikke helt på topp.
Det resulterer i at er det noe som går de imot så må man regne med krokkodilletårer,
og det har det vært mye av i dag.

Syrinen blomstrer så flott i hagen
selv med fingermerker på linsen er bildet flott

Emma og lillebror Casper kom på besøk sammen med mamma Marianne
Bestemor kom også så her sitter de i solen og nyter dagen

Trym nyter solen klokken 9 på morgenen

Brage er en tøff gutt som går opp sklien feil vei

Brage har snurret Trym rundt i huska
noe som var super moro

Turboprinsen som løp litt fortere enn bena sine
og falt så kort han er
Det resulterte i plaster på begge knær

Og da måtte jo Emma også ha,
for hun hadde ramlet i barnehagen i går ;)

Så har jeg jo ferie pengene kommet
og da tok jeg meg råd til å kjøpe noen slike hyller fra Sprell

Nå skal jeg prøve å få tilbake kreativiteten igjen, hekle sammen hexagon (bestemors rutene), male bilder til guttene og så få ut denne fingeren og få sparklet, pusset og malt den veggen hvor kjøkkenskapet sto.

Nå skal sutreguttene få bade litt før det blir taco på oss, det er jo tross alt fredag.
Så skal Glenn og jeg nyte reker, vin og fredagsgodt etter at guttene er i seng.
Så selvom det har vært kort vei til krokkodille tårer så har vi hatt en glitrende dag.
God helg til dere alle sammen, jeg har jobbehelg men jeg kommer nok til å få tid til noen innlegg.
Sjallabais



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails