mandag 7. juni 2010

Nips og naps i storbyen

Er dere i storgata i Oslo og er VELDIG glad i rare ting og tang eller ser etter noe brukt, antikt eller kuriositeter så er Brukthandelen et perfekt sted å gå.
Her selger de alt fra sjeldne/rare karafler, møbler og melkespann.
Jeg for min del har vært der flere ganger for å finne en lik en som denne
HER men desverre har jeg ikke funnet den enda.
Men jeg gir meg ikke og i mellomtiden tussler jeg rundt og ser på alle de rare, fine og stygge tingene som de selger i brukthandelen

Så noen herlige rokokkostoler i dag som så ut som de var i
perfekt stand på dette stedet midt i Storgata
Har også sett en kili barne seng men
ingen mulighet å få den med hjem ;(

Og så har de pusset opp bygningen ved siden
som har bare blitt virkelig flott å se på
Håper den står lenge uten at noen tagger på den

Har ikke så mye å fortelle da jeg har jobbet de siste dagene, men jeg var super heldig at jeg hadde 1 kamera i veska når jeg tusslet til jobb på søndags morgenen.
Været var helt perfekt kl 7 på morgenen i Oslo by.
Håper dere alle har en fin fin mandags kveld


2 kommentarer:

  1. Jeg tråler også brukthandelen her i Tromsø. Har funnet en del fine ting, spesielt fat og skåler. Har en drøm om å finne et flott tallerkenhylle.... God jakt!

    SvarSlett
  2. Hei':)

    søte gutter du har :)

    hyggelig du vil være med på min giveaway :)

    klem Christin

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails