onsdag 9. juni 2010

Fjompenisser og andre tullpeiser

Kjært barn har mange navn heter det
Og for våre turbogutter er det ingen unntak, jeg mener jeg har nevnt mange navn før i bloggen men jeg synes det er tide for en oppdatering
Fjompenisse, eller som Brage sa lenge: "omp"
Tullpeis, Åmepetter, sikklelars, boblenils, solskinnsbolla, rosinbolla, geleklump, turboprins, Kurt, stapeis, og mange mange fler (men plutselig stod det stille gitt)

Brage og Trym har badet i dag da det ikke ble mating av ender
veldig ustabilt vær i dag men det kommer flere dager
Vi er flinke til å kose oss inne også

Brage har kjørt gaffeltruck i dag
Vel han har fått lov til å sitte i setet på en som stod på Hjem og Hobby
Mens vi kjøpte en putekasse (299,-) det var på tide

På kremmerhuset har de fått inn disse til herlige 59,-
så det er bare å løpe og kjøpe finnes i rosa, lilla og hvite ;)

Ellers har jeg vasket og styrt her hjemme mens Trym lå og tok sin lur, men jeg forstår ikke helt hvorfor for når guttene er hjemme og våkne så tar det maks 2 sekunder og så ser det helt grusomt ut. Glenn sier at jeg snart vasker meg i hjel, den moppen er jo ute konstant
(Godt han jobber på Lilleborg)

Så dette ordtaket her er passende i dette hus:
Å RYDDE MENS BARNA ER SMÅ, ER SOM Å MÅKE MENS DET SNØR.

Håper dere får en herlig kveld, nå skal jeg gå en liten tur og få bevegd litt på kroppen
Jeg har vært veldig flink i dag og danset masse (til SADE) med enten den ene gutten på hofta eller den andre.
Det har blitt noen snurringer, flyvinger og bakover kasting og det skal jeg si at jeg kommer til å føle i morgen, FOR JEG ER VIRKELIG UTRENT, men gutta storkoste seg, skikkelig karussel gutter.
Åh ja det må jeg nevne: Trym har fått yoghurt i dag for å virkelig teste om han tåler melk eller ikke, så langt ingen liten Trym som gråter fordi han har vondt i magen, men han fikk det for 15 minutter siden



PS; kom på flere navn, jabba the hut, michelinmannen og proppelen
Og så har Trym sovet iallefall frem til kl 23.00 ingen magevondt og nå sier vi natta

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails