torsdag 17. juni 2010

Litt ymse

Sitter nå på jobben og er klar for en nattevakt
Jeg har vært flink med å legge inn litt bilder før jeg dro hjemmefra så det ikke blir bare kjedelig tekst
De siste dagene har vært herlige, nydelig vær men med en litt sur vind.
Trym har bare sovet 1 time i dag og stakkar han var sliten på slutten av kvelden
Når jeg la han for natten så pep han 2 ganger og vips så sov han
Samme var det med Brage han var sliten etter en lang dag i barnehagen og rett etter at jeg var ferdig med å lese bok så tok det vel ikke mer enn noen minutter så sov han også ;)

 
Trym og jeg prøvde Hammocken som vi satte opp i skyggen
Vi har satt den opp mellom husets bjelker da det er inge trær 
som er nærme nok til å få knyti hammocken opp

Rododendro har jeg aldri likt før men så fikk jeg fikk de i min egen hage 
Nå synes jeg de er kjempe lekre der de står og blomstrer
Humlene elsker den også, det bzzzer overalt

 Se hva som vokser i grusen tett inntil veggen på huset
En nydelig Peon
lurer på om jeg skal prøve å plante flere langs veggen

I helgen som var møtte jeg min søster og vi dro på Peppes for å spise litt
Måtte ta et bilde da det er lenge siden jeg har sett henne

Ønsker dere alle en herlig kveld

1 kommentar:

  1. Skjønte du ikke terrassestrekene mine altså.. hehe, syns de var veldig fine jeg... men ser jo at jeg har noe å jobbe mot :). Det er snekkerne som pusset opp for oss som også skal lage terrassen. De kommer onsdag og jeg gleeeeeeder meg stort. Håper vi får spise middag der allerede lørdag.
    KLEM

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails