onsdag 9. juni 2010

God morgen alle sammen god morgen far og mor

Den sangen kverner igjen og igjen i hodet mitt da det er ingenting annet som funker.
Jeg er alt for trøtt etter en herlig skrike natt.
Trym fikk den siste trippelvaksinen i går og hjelpes for et rama skrik, jeg bysset han vel rundt på armen i 1/2 time og fikk ikke roet han ned.
Men til slutt sovnet han hikstende i armene mine mens vi satt i saccosekken.
Resten av kvelden var han ganske urolig og skrek ofte, men heldigvis sov han gjennom hele natten.

Han ser ut som en storsjarmør men
noen ganger kan han også være 1 troll
I går hadde han vondt i lårene etter vaksine
som gjorde at han ikke fikk slappet helt av

Men så har du han største av dem, hjelpes for et sirkus.
Brage sovnet ganske fort men så klart våknet han like fort igjen, tror han hadde vokse smerter i bena.
Jeg husker så godt hvor vondt det var men jeg husker ikke hvor gammel jeg var når det startet.
Vel etter mye frem og tilbake til rommet hans i løpet av kvelden var det endelig vår tur (foreldre altså) til å legge seg og vi sovnet tror jeg men det var maks 10 sekunder før en liten gutt ved navn Brage skrek igjen ;(
Trøtt som en strømpe (er strømper egentlig trøtte?) så gikk jeg inn på rommet og han ville sove sammen med oss.
Hadde ikke energi til å krangle med han og jeg vet at han sovner fort slik at vi kunne bære han inn igjen i sin egen seng.
Han kan iallefall ikke ligge sammen med oss da han er en liten kålorm som roterer rundt sin egen akse til og med på natten.
Men tror du han sovnet? Nope men det gjorde jeg ;)
Når jeg våknet opp så lå Glenn nesten på gulvet og Brage oppå ryggen til Glenn, mohahahahaha Glenn var så trøtt at han orket ikke bære sønnen sin inn på rommet sitt.
Så da var det bare å stå opp, ta denne lille geleklumpen av en sovende åme og bære han inn i sengen sin. (Største sønnen altså)

Denne lille krabaten har holdt sin far våken i hele natt
(Noe som jeg synes er hysterisk morsomt, da det er Glenn
som pleier å holde meg våken med litt lett snorking til tider)

Vet heller ikke hva disse blomstene heter
men jeg har alltid kalt dem løveblomster
De står så vakkert ved inngangsdøren

Håper alle sammen får en glitrende onsdag, Trym og jeg skal ut å handle litt mat før vi skal være ute å leke litt. Været skal bli bedre enn i går så da må vi utnytte det til maks.

5 kommentarer:

  1. hei ser at eldstemann sliter med vokssmerter,
    et lite kjerringråd som hjelper mot vokssmerter er en ulltrå knyttet løst rundt foten, det er viktig at det er 100 prosent ull. Er enig i at det høres veldig rart ut, men det hjelper faktisk:)brukte det masse når jeg var lita. kjempe bra blogg foresten:)
    helga

    SvarSlett
  2. Tusen takk for råd da skal jeg finne frem 1 garnnøste og neste gang han ligger og klynker halveis i søvne skal jeg knyte en ulltråd rundt det ene benet og se om det funker.
    Krysse fingre for at det funker, det hadde vært deilig det ;)
    Tusen takk Helga for at du liker bloggen min, det gjør godt

    SvarSlett
  3. Hei og hopp... Sånne netter er helt forferdelige. Vet akkurat hvordan det er. Men jeg som sitter her og leser får meg en god latter da :o) Syns jeg ser mannen ligge på gulvet med en sovende geleklump på toppen... hahaha! Og strømper blir vel ikke trette men de kan bli fryktelig slitne ;o))) Klem

    SvarSlett
  4. Uff, stakkars dere... føler med dere. Emilie var våken igår fra 21-23.30 pga jetlag, ble sliten nok av det jeg. Men heldigvis gikk natten rolig for seg. Hun var frisk og rask i dag morges, så det ble en tur i barnehagen idag, og der var hun savnet, så tror det var en topp dag for henne :)VI håper jetlagen er borte i natt. Ha en fin onsdags kveld. KLEM

    SvarSlett
  5. Takk. nå har jeg den sangen på hjernen....Har ingen gode råd ang. voksesmerter, ønsker dere bedre nattesøvn i natt.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails