tirsdag 22. desember 2009

Raga konsert


Trym elsker å bli kilt

Flørter litt med kamera eller hviler vi litt


Tusen hjertelig takk for alle julekortene som kommer i postkassa
De har fått heders plass på hylla og det er snart ikke plass til fler

.......................................................................................................................................................................

Vel vi er ferdig med alt av det som gjelder handling av gaver og mat, alt er i hus og i morgen er det en rundtur for å levere gaver overalt. Juletreet er pyntet og pinnekjøttet er lagt i vann så da er det bare å få julefreden over seg (noe som jeg tror blir sterkt vanskelig med disse 2 turboguttene)

Vi har vært hos fotografen i dag og sett på bildene som ble tatt av Trym og hjelpes meg så fine bilder det var. Bestemødre dere har noe flott som kommer til dere på nyåret, han er til å spise opp.
Mens vi var der bestilte vi 2 store bilder 1 av Brage (vi var der med Brage når han var 6 måneder) og 1 av Trym (også 6 måneder) som vi skal henge i stua. Tror dere jeg gleder meg, det er jo det som skulle ha vært julegavene våres. 2 helt utrolig nydelige bilder. Gleder meg gleder meg gleder meg.
I tillegg har vi bestilt fotobok med 12 bilder av Trym slik at vi har noe å se på (har det samme av Brage også)

Så nå er det egentlig bare å prøve å slappe av, kose oss og glemme hele 2009 for en liten stund.
NAV kommer jeg ikke til å gjøre noe med har jeg funnet ut, orker ikke selvom de egentlig er verdens største idioter og egentlig skulle ha fått det de fortjente, 3 tette og en badehette.
Ellers skal jeg legge bort alle tankene ang maling, pussing, snekring og fiksing av huset bort en ganske så god stund (hvis jeg klarer)
Vi trenger endel lamper her og der, 2 rom som må males og fliser som skal settes opp på kjøkkenet (glassmesteren hørte vi aldri ifra selvom vi purret på de flere ganger, så da blir det fliser)1 sofa som jeg ønsker at vi skal lage på kjøkkenet o noen liftgardiner som jeg må sy/lage selv (hvis jeg klarer)
Men som sagt alt dette skal jeg ikke tenke på nå, nå er det å kose meg sammen med guttene mine og ha det toppers.

Lillle julaften er jo allerede i morgen og da er det mye farting.
Så er det julaften og da er det matlaging i alle forskjellige varianter, pinnekjøtt, ribbe, surkål, kålrotstappe, div grønnsaker, pølser, medisterkaker osv osv.
Men så blir det litt anderledes juledessert i år, nå har jeg prøvd å lage riskrem på havrefløte og det blir ikke helt det samme så i år blir det panna cotta på havrefløte noe som var ganske så godt.

Nei nå er det litt tv titting for meg, Brage har nesten akkurat sovnet (21.00 veldig for sent for en liten gutt)
Men før jeg går ønsker jeg dere alle en riktig god jul og hvis jeg ikke skriver før ny året må dere ha en fantastisk nyttårs feiring.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails