søndag 20. desember 2009

Kommentarer

Egentlig har jeg så mye jeg skulle ha skrevet om, alt vi har gjort før jul, om at NAV nekter meg de pengene jeg har krav på og 6 måneder kontrollen til Trym som viste at han lå langt over gjennomsnittet.
Også det at Trym ikke sover på natten og er fryktelig bortskjemt etter 5 måneder med 100% oppmerksomhet og bæring pga magesmertene hans.
Det at Trym er forkjølet for endte gang og er super tett og sliter med å puste.
At Brage har så utrolig mye energi som han ikke blir kvitt at han holder på til kl ni på kvelden selvom han blir lagt kl seks eller åtte, sover eller ikke sover på dagen spiller heller ingen trille.
At han faktisk har seilet gjennom dette året uten så mange forkjølelser og de han har hatt har vært supersnille mot han (ingen feber på 41 og over puhhh)
At Brage er super flink til å prate for sin alder (ifølge veldig mange) at han aldri kan sitte stille (utenom hvis vi ikke er der da vel og merke, vi har skjemt han bort også, hehehehe)
At Brage elsker å lese og fortelle hva du skal gjøre og hvordan.
At Trym spiser brød og elsker fruktpure og fremdeles får melk 5 ganger på natten.
Og enda er det så mye mer jeg skulle ha skrevet om men det er ikke mange nok timer i døgnet for det og ikke blir jeg inspirert heller da det er lite kommentarer som popper inn på denne siden for stjerne gutta mine. (slik da fikk jeg sagt det også)
Nei så jeg får heller sette meg ned i sofaen og legge bena på bordet og slappe av mens jeg ammer Trym igjen eller kiler Brage (kile litte bitte grann mamma)
Ha en fantastisk søndag og en riktig god jul.

1 kommentar:

  1. Dere har mye som skjer om dagen ser jeg. Håper forresten det ordner seg med NAV, det er så kjedelig når sånne dusteting som betyr så mye ikke går i orden. Ønsker dere en riktig deilig og fredelig jul. Mariann :-)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails