onsdag 30. desember 2009

Liftgardiner og mammabladet

Her er turboprinsen i full action

Ja klokka er nå snart 8 på kvelden og jeg har akkurat vært inne og tatt noen bilder av turboprinsen nr 1
Er det noen som synes han ser trøtt ut???
Han prater i ett sett der inne og jeg hører igjen og igjen at han sier til seg selv at nå må han være stille og ikke vekke Trym, og så klart alle navnene på hovedkarakterene i filmen biler.
Som dere ser på pysjamasen hans er lynet der og på hele veggen hans er alle sammen samlet.
Han hadde det strålende i barnehagen i dag og fikk lekt masse sammen med bestevennene sine.
Og han skulle ha vært supertrøtt, det er vel det han er overtrøtt.
Men nå er det på tide for små prinser og legge seg ned for å sove slik at vi voksne kan gjøre det vi er flinkest til, å gjøre ingenting forann tv'en.
Trym var jo så flink og sovnet nesten med en gang og vi har forstått at han må legges før 6 ellers blir det bare kaos og vi har en gutt som er våken 90% av natten.

Men så skal jeg klage litt og hva er vel ikke bedre enn å klage til alle dere som vil høre/lese det.
Bladet mamma som er super koselig blad, dette abonnerer jeg på men hver eneste uke og hver eneste uke må jeg skrive en mail og spørre etter bladet mitt. Nå begynner jeg å bli mektig lei da det er nå 6 uke på rad dette skjer. Er det slik det skal være og er det noen som har det samme problemet som meg?????????
Kjenner at jeg begynner å bli mektig irritert.
Slik da var jeg ferdig (nesten) drittservice og dårlig kundebehandling snart har jeg vel rett på kompensasjon snart (det er mer men det orker jeg ikke ta nå, ang velkomstgave)

Så er det ang liftgardiner, dette huset vårt har metallpersienner overalt og det er så stygt men samtlige vinduer i dette huset har forskjellige bredder.
Hvor kan man få ferdig sydde liftgardiner til billig penge som er litt friske, kunne tenke meg limegrønn, lilla og koksgrå (jeg er ikke gal, bare litt vågal) trenger litt farge her og der, alle veggene er hvite og de som ikke er kommer til å bli det før eller senere.
Kjempe hyggelig med litt hjelp.

Brage har fremdeles ikke sovnet hører jeg og nå er klokka snart halv ni, what to do, what to do?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails