lørdag 26. desember 2009

HJELP

Ja her sitter jeg 2 juledag og klør meg i hodet.
Jeg finner så mye fint som jeg ønsker på blogg siden men som dere ser får jeg det ikke helt til.
Alt blir så fryktelig stort så jeg har måttet sette det nederst på bloggen.
Men jeg vil ha det på venstre side rundt om kring og ikke helt der nede. Noen som har noen gode råd???
Jeg har funnet hjelp på engelsk men ettersom alt står på norsk på min blogg så kommer jeg meg ingen vei.
Nå vi prøvde tidligere ble det bare rot på siden, eldre innlegg knappen kommer midt i ett eller annet sted, counter knappen ble borte og måtte laste ned en ny og diverse andre små ting har skjedd.

Men ellers har det vært en herlig dag i dag.
Vi har hatt min mor og søster og Glenn sin mor og hans søster på kalkun middag og som vi har kost oss.
Brage sov jo over hos bestemor i natt slik at tante Line kunne ake sammen med han på dagen i dag mens Glenn og jeg fikk gjort litt rent og lagd litt middag.
(vel la oss si det slik det er det de tror, egentlig har vi bare slappet av og lekt masse med Trym)
Akkurat nå sitter jeg her alene da Glenn er å måker snø hos søster og gutta boys sover.
Jeg må vel si at det er ganske så deilig for man kan bli sliten av så mye festivitas på 1 gang.
Og i morgen er det middag sammen med hele familien til Glenn så jula er ikke over helt riktig enda. Men det skal bli godt å komme seg bort å bli servert middag, mmmmmmm.
Men først skal vi ut i snøen og leke masse for hjelpes meg så mye snø det er i hagen.
Jeg får sette Brage på akebrettet og dra han med meg rundt huset for lille han forsvinner vel i all den snøen (den rekker meg til knærne)
Så nå skal jeg fortsette å vri hjernen min med dette lille problemet og hvs det er noen som har noen godt tips og råd, vær vennlig og del de med meg.

1 kommentar:

  1. Hei.

    Fant tilfeldigvis bloggen din, og har nå nesten lest alt :) Veldig koselig blogg, og vakre barn du har. Jeg har også barn på samme alder som deg, gutt født aug 07 og jente født mai 09 :)

    Legger meg til som følger på bloggen din jeg.

    Det du spurte om kan jeg dessverre ikke hjelpe med, data kan jeg ikke :(

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails