onsdag 23. desember 2009

Lille Julaften

Ja jeg klarte ikke å holde meg unna i dag.
Det har vært en herlig men slitsom dag i dag og vi har fått gjort masse.
Vi har hjulpet tante Line med å sette juletreet på plass i juletrefoten mens Brage løp rundt etter pus som helst ønsket å være i fred (men den gang ei)
Vi har vært hjemme hos mommo for å hente julegaver og en kopp kaffe i byen, før vi hastet videre til Asker for å levere julegaver til Oldemor.
Kjempe kos å se henne igjen for nå er det lenge siden sist.
Vi var der ikke så lenge da Brage (lille turbo) spant rundt i sirkel og gjorde masse rampestreker (han hadde ikke fått luren sin på dagen) og det var noen sliten foreldre og en sliten oldemor etter endt besøk. For en fart og så mye energi, og for en liten rampegutt. Hvor kommer det ifra?
Nå er guttene i seng klokka er snart åtte og Trym hav vel sovet i 1,5 time snart (våknet 3 ganger av at storebror prater/skriker litt høyt) mens Brage ligger i sengen sin og leser bok (i dag er det Ole Brumm som er tingen)
Så nå håper jeg han sovner snart for han trenger å sove mye mer enn det han gjør og i morgen er det en lang dag for alle sammen.
I kveld kommer med Grimm og Gru som jeg gleder meg så til, det er en film jeg husker fra jeg var liten og som jeg egentlig forbinder med påske men det gjør ingenting at den kommer nå i kveld (jeg kan jo ta den opp og se den flere ganger) i kveld skal jeg kose meg mens pinnekjøttet kokes ferdig (har ikke tid til å lage pinnekjøtt i morgen da er det julepølser og alt det andre som skal lages klart før vi setter oss til bords når sølvguttene synger julen inn.)
Også er det jo 3 nøtter til Askepott i morgen og la oss ikke glemme julekavalkaden både på Norsk og Svensk så her er det å lage mest mulig mat i dag og bare nyte dagen i morgen.
Tror ikke det lar seg gjøre men det går jo ann å prøve å nyte litt tid og kos sammen med guttene.
Puh her skrev jeg veldig fort, håper dere forstod alt.
Åh ja en ting til, tusen takk for alle julekortene de strømmer fremdeles på.
Skal være flink til neste år, da skal vi få sendt ut noen kort vi også.

Så til alle dere fra alle oss ha en riktig så fin jul.

1 kommentar:

  1. Tusen takk for julehilsen.. Håper også du får en deilig og fredfull jul.. vi blogges på nyåret.. stor klem!!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails