torsdag 17. desember 2009

Ferdig

Ja da var alle gavene i boks, vel bildene kommer ikke før på nyåret. Det blir nyttårs gave en eller annen gang i 2010.

Ellers har det ikke skjedd så masse her, vi har bakt pepperkaker og jeg har lagd masse namme nam som Brage kan spise. Skumboller, risboller og havre boller (alt er med masse sjokolade)
Jeg har måtte gå til innkjøp av ny ferdig lagd pepperkaker som jeg har pyntet med melis og nonstop da Brage elsker pepperkakene. Første han spør om når han står opp og det første han spør om når han kommer hjem fra barnehagen.
Så dere kan tenke dere hvilken balluba det har vært her de siste dagene, nei finnes ikke i Brage sitt vokabulær så store krokkodille tårer triller ned når han ikke får pepperkaker til frokost eller middag. Ja da er det trist kan dere tro.


Herlig bildet, må jo smake LITT, hehehe hele deigen rett inn i struta


Ellers er jo Trym potte tett igjen, jeg trodde det ikke gikk ann å bli så tett i både nese og hals når man er så liten og til og med fullammes. Så de siste nettene har vært harde da han sliter med å puste og bare ønsker kos og pupp hele tiden. Nå ligger han under bordet og sover, helt utslitt er han etter enda en tøff natt for han.

I dag har vi vært på senteret for å handle litt ymse. Vi tok bena fatt og det var litt kaldt for han selvom han lå i voksiposen, kroppen var varm men nesetippen hans og bollekinna var iskalde og det tror jeg ikke han syns var så herlig så han var våken hele turen. Når vi kom frem til senteret må jeg jo sette han opp slik at han kan se hva som foregår rundt han og da smiler han som en stooor sol og alle kommer og kommenterer lille sjarmtrollet Trym.

Nå som det har vært så vått og trist ute har vi vært mye inne de siste helgene og da har det blitt mye tegning, plastelina og togbygging. Noe som er morsomt for både store og små, iallefall togbane bygging. Jeg tror jeg legger de bort hver morgen og så er det en ny en før kvelden er omme og så uendelig mange muligheter og så moro.
Brage og jeg vi er flinke til å prøve å bruke alle skinnene vi har, mens Brage og Glenn bygger over og under og kompliserte togbaner. Som sagt moro for store og små.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails