tirsdag 25. mai 2010

Ting tar tid

Nå har det blitt veldig mye jobbing på meg den siste tiden og da blir alle prosjekter jeg har tenkt å starte eller har startet på bare liggende på vent.
Men jeg har blitt ferdig med å hekle hexagon`ene og må bare hekle/lappe de sammen
Gyngestolen har blitt hvit men putene har jeg ikke fått trekt om enda og kjøkkenet trengs å males der hvor vi reiv ned litt av benken.

Ingen er like og få det i et system kan bli vanskelig

En venninne sendte meg et hjemmelaget kort
kjempe fint med noen gode ord utenfor

Men det beste var det som var inni, en cd fra da vi var små
og spilte i Drabanticus teateret i stykket Den lille Prinsen
RITA tusen tusen tusen takk

Forsiden av kortet:
OPPSKRIFT PÅ EN GOD DAG
4ss glede
5 gode venner
8 sjokoladebiter
6 om kvelden
3 kopper kaffe
7ts omtanke
1 porsjon humor
50 min. mosjon
1,5l underholdning
1 stor dose latter
1 liten cowboystrekk
krydres med komplimenter og forståelse




2 kommentarer:

  1. Det teppet blir jo superfint!! Flinka :) Kjenner forresten til det med å ha flere prosjekter gående. Ikke alltid lett å få alt ferdig så fort man egentlig ønsker.. Ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. Samme med meg og prosjekter, men er morsomt uansett da. Plutselig får jeg det for meg og avslutter det ene etter det andre:) Nå for tiden er det mange som står på vent, og en gåkonkurranse som tar all tiden min.

    Teppet kommer til å bli utrolig fint altså! Hva skal du bruke det til?

    Og så koselig kort, lyser opp dagen når man får sånne koselige oppmerksomheter:)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails