fredag 21. mai 2010

Sommeren er her

Jepp da er det sommer, ja jeg sier sommer.
Våren hoppet jeg rett forbi den har jeg ikke sett og den ønsker jeg heller ikke å se.
Jeg vil heller se blomster i hagen og nakne barneføtter som løper i gresset ;)
Jeg har til og med fått handlet inn noen blomster til pottene jeg kjøpte for en stund siden på Kid
Jeg eier jo ikke grønne fingre og har prøvd med å få litt hjelp fra litt forskjellige mennesker.
Men når jeg står foran et hav av valgmuligheter, da blir jeg plutselig usikker, glemmer all kunnskap/info og tar med meg det første og beste/peneste jeg finner.
Veldig fornøyd med valgene mine, noen bilder skal dere få.
I en stooor blomster kasse står det rosa pelargoniar som jeg synes er helt fantastisk vakre (kommer bilder senere, må spare de beste til når det virkelig trengs)
Så nå virkelig koser jeg meg på terrassen og i hagen sammen med alle gutta mine

Tror disse heter krypklokke

Margeritter???
Hakke peiling men vakkert er det

Det vokser en hel haug med tulipaner i hagen
og de har stått i full blomst en stund

Trym som koser seg i gresset med munnen full av sand
livet kan jo ikke bli bedre enn det?
Eller sier bildet dere noe annet?

Brage spiser saftis og drikker eplemost på trappa
i bakgrunnen ser dere gyngestolen som jeg malte hvit
den trenger fremdeles nye puter og hekleteppet mitt

Midt i alt det ville bak hagen vokser det nydelige små blomster

Barnehagen har 10 årsdag og Brage fikk en kanin
av en ballong blåsende klovn
Se hvor glad han er, de andre guttene fløy rundt med sverd
og slo hverandre mens Brage var SUPER glad for sin kanin

Trym er litt skeptisk med å sitte på skuldrene mine

Trym synes denne klovnen var VELDIG skummel
men følge med nærme det måtte han ;)

Ønsker dere alle en riktig så fin pinse helg, jeg skal jobbe (såklart når finværet er her)
Så ha en glitrende dag/kveld og helg


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails