torsdag 27. mai 2010

Litt trøtt bare

Klokken er 7 og jeg er snart ferdig med nattevakten min.
Trym kommer ned til byen for å møte meg snart da Glenn skal i 1 møte i storbyen.
Det kommer til å bli kjempe stas for han, da skal han få møte mine kollegaer, hyggelig togpersonell og andre morgentrøtte mennesker ;)
Men så er det jo Brage gutten som skal i barnehagen og jeg følger med på nyhetene hele tiden da jeg er redd for at det skal bli streik.
Fremdeles ingen streik men skulle det bli det så er det bare å svinge seg rundt og finne på noe artig sammen med guttene.
Noen som har noen gode ideer på hva man kan finne på med 2 aktive småtasser?
Ønsker dere alle en riktig så fin torsdag i det glitrende været.
SOLA SKINNER OG JEG ER SÅ GLAD ;)
Ha en fantastisk dag alle sammen og vi håper på at en positiv enighet mellom partene

1 kommentar:

  1. Hei!
    Så gøy at du vil være med i giveawayen min!:)
    Ha en fortsatt fin kveld!:)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails