torsdag 6. mai 2010

Snart helg

Ja da ble vi ferdig med det jeg startet på.
Jeg rev ned og Glenn bygget opp igjen.
Der Trym sitter var skapet som nå er borte og det ble et helt annet kjøkken/spiseplass
Trym sitter i stolen sin ganske så sliten men være med på bildet det måtte han.
Nå sover han igjen mens jeg sitter og titter rundt omkring på nettet etter ting og tang jeg liker og kunne tenke meg ;)

Sliten Trym
Ikke se på skakke bilder eller lampen som bare står der
Lister under skapene kommer (om 3 år)

Nå er det å sette på lister, få nok penger til et side by side kjøleskap og at vi lager en sofa/benk/oppbevaringsplass bortover resten av veggen.
Så kjøper vi nye stoler, Nils i mørkt og puten oppå sofa/benk/oppbevaringsplassen skal ha mørke grå puter.
Men vi har jo bare bodd her i 6 måneder og Rome var ikke bygd på 1 dag, ting tar tid og i mens så funderer og drømmer jeg.
Vi har jo alt vi trenger alt det andre er jo bare materialistiske xtra goder.
Men det hadde vært fint å ha det akkurat slik jeg ønsker det ;)

Når gjerdet på terrassen kommer opp hadde denne vært kjempe fin i hjørnet
(bildet lånt av Skeidar)

Men akkurat nå skal jeg kose meg med guttene mine, håpe at det blir varmere ute
Ha 2 friske gutter lekende ute i hagen og boller og saft på terrassen.
Snart snart kommer sommeren og det skal bli godt føler jeg.
Ha en strålende dag alle sammen



3 kommentarer:

  1. Tror jeg må ha gått forbi huset ditt igår. Gikk runden rundt Kolbotnvannet og da gikk jeg gjennom Solbråtanveien. Men var ikke sikker på hvilket hus det var og så ikke snurten av noen turboprinser ;).. men skal gå runden med en venninne i kveld også, så da skal jeg spane mer.
    Så hyggelig med summerparty da... vi skal selvfølgelig på en surprise bursdagsfest med gold og grilling. Føler at jeg er booket opp til langt ut i september.. men skal vel ikke klage :) for det er hyggelige ting altså.

    Ha en herlig kveld og snart helg.

    SvarSlett
  2. Hei. Takk for hilsen inne hos meg og velkommen som følger. ☺

    SvarSlett
  3. Det så ut til bli kjempefint:)

    Ønskelisten er lang her i huset også, men som du sier, har jeg det jeg ønsker meg mest i hele verden; 2 herlige og friske barn :)

    God helg til dere!
    Klem

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails