tirsdag 25. mai 2010

Dufter nydelig

Når man har en mann som jobber på Lilleborg så kommer det hjem ganske så mye såpe i forskjellige varianter.
Jeg ser inne på blogg verdenen at durance lavendel såpe er en vinner, men jeg må ærlig innrømme at jeg aldri har prøvd eller sett en slags såpe i dette hus.
Her går det i vanlig grønnsåpe på gulvene og omo i vaskemaskinen ;)
Og hvis jeg skulle trenge noe annen såpe så trenger jeg bare å lukke opp en av kjøkkenskapene og der popper det ut ymse slag av jiff og zalo og alt annet som blir laget av såpe på lilleborg.

Vi ordnet til et skap for støvsugeren
men ditt kommer den sjeldent, den står så fint ved spisebordet ;)

I skapet på baderom står det shampoo, balsamer, kremer og alt annet stæsj og alt sammen fra Lilleborg.
Vaskerommet står det vaskepulver, skyllemiddel og flekkfjernere også alt fra Lilleborg.
Heldig kan man si men jeg har fremdeles tilgode å oppleve de andre fantastiske luktene der ute.
Kanskje de ikke lukter så mye bedre og kanskje de ikke er like pålitelige som vanlig grønnsåpe?
Ja hvem vet, smaken er som baken og den er delt i 2 ;)
Jeg for min del er strålende fornøyd med skapene fulle av Lilleborg produkter.



2 kommentarer:

  1. Jeg synes at ingenting lukter så godt som grønnsåpe-nyvasket hus!

    Tror jammen jeg skal ta meg en omgang med moppen:)

    SvarSlett
  2. Det var det ryddigste skapet jeg har sett noen gang! Tror det er mest flaska og etikken som utmerker seg med den Durance, eller så er det bare noe jeg forteller meg selv så jeg ikke skal bli frist til å kjøpe en så dyr såpe. ☺

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails