mandag 3. mai 2010

Mandag og babysvømming

For en herlig helg selvom vi ikke har gort så mye.
Med 2 gutter som har hatt feber, hostet og snørret har vi oppholdt oss for det meste inne.
Jeg var jo en tur ut på fredagskveld og det var virkelig vellykket.
Først ble det noen brus ;) med kollegaer da vi skulle si farvel til en som har fått seg ny jobb, satt på Justisen og nøt solen mens skravla gikk fort.
Så var det videre for min del da jeg skulle møte en venninne som jeg ALT for sjelden treffer
Som jeg koste meg, fikk skravlet masse og vi mimret og fikk full oppdatering på det meste.
Så nå må det ikke gå 2 år til neste gang for det var godt for sjelen skal jeg si dere.

Leke med duplo er moro

Trym er desverre litt pjusk enda så vi skal ikke på babysvømming i dag men til gjengjeld så skal vi komme oss ut i butikken og handle litt mat da vi helt hadde glemt at det var stengt på 1 mai, det var ikke i våres tanker i det hele tatt.
Tenkte jeg skulle ta meg en tur innom KappAhl men kjenner jeg meg selv rett så kommer jeg ut derfra tomhendt, men kanskje gutta får noe ;)
Ellers sitter jeg på nettet og drømmer om ting og tang til huset.
Nå er krakken ferdig malt og gyngestolen trenger 1 strøk til
Heklingen har det blitt helt stopp på for tiden men nå har jeg iallefall mere garn ;)

Tenk å ha dette i hagen sin
bilder fra Oka

Eller hva med denne på terrassen
Jeg får tippe i lotto igjen ;)

Så jeg ønsker dere alle en riktig så fin mandag.
Nå skal jeg legge en liten sjukling i sengen sin og så slenge meg nedpå selv.
Klokka 5 er fremdeles midt på natta for meg.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails