søndag 31. oktober 2010

Hektisk helg og mere sykdom

Ja jeg kan vel ikke si at vi ligger på latsiden.
Fredag var fridag for meg og våknet opp med 39 i feber men til Ikea det skulle jeg for nå må vi bli ferdig med sittebenken på kjøkkenet.
Så nå har vi skapene til benken og lister til vinduene nede i tv stua og da er det bare å finne tiden til å få gjort det ferdig ;)
I mellom tiden så utnytter vi tiden med å dra i bursdag selskaper og bli invitert til middager slik at vi slipper å lage mat, moro eller å rydde opp etter oss selv.
Livet er veldig godt, eneste nå er å bli kvitt feberen til Glenn og meg ;)
Her kommer det noen bilder fra gårsdagen (Fikk ikke spurt alle foreldrene om lov til å legge ut bilder så jeg har kun plukket ut noen få)

 Emma & Silas smiler til kameraet

 Brage, William og Silas leker sammen

 Brage fisker sjørøverskatt på det dypeste hav

 Akkurat som han trengte noe mere sukker i kroppen ;)

17 barn kom det i bursdagsfesten til Kristian Andreas, kjempe oppmøte men desverre fortalte de fleste foreldrene kvelden før at de kom til festen.
Utrolig dårlig gjort da vertskapet løp rundt i hele går for å få tak i nok mat, skattekister og annet artig som barna skulle få.
Hva er det som har skjedd med høfligheten til folk???

Husker dere sommerfesten vi hadde? Vel da var det så mange som skulle komme og jeg hadde lagd mat i bøttevis og styret vel og lenge til denne dagen.
Hva skjer??? folk melder avbud 5 minutter før festen starter eller kvelden før.
Frekt, slemt, uhøflig og ja rett og slett ufint.

Men bursdagsfesten ble en inner tier (selv om støynivået var helt utrolig høyt)
Så var det hjem for å hente de 2 andre guttene for vi skulle til Asker til guttenes oldefar

 En liten gutt som er fryktelig sjenert.
Det tok ikke lang tid før han tinte opp :)
Han klarte å knuse 1 glass, kile seg fast bak tv`en og andre ymse ikke så artige ting

Min tante kom også til guttenes oldefar

Perfekt besøk men vi alle var slitne etter mye moro.
Må si det igjen at det er en grunn for at denne siden har fått navnet turboprinser for disse guttene er mer aktive enn mange andre barn vi har møtt.
De er så aktive at vi vurderer å ikke ta de med ut før de er nærmere 20 år for hjelpes de sliter ut alle de møter ;)
Min tante bare måpte for denne farten var ikke hun vant til, selv med fetteren min som var en uro kråke (men han var visst bare blåbær i forhold)
Så nå må jeg bli flink til grensesetting og at jeg holder det jeg har sagt for jeg er nok alt for snill ;)

Ha en strålende søndag, Trym og jeg har vært våkne siden 5, hurra hurra hurra

2 kommentarer:

  1. Helt enig.Hvor er høfligheten blitt av.
    Men man kan ikke sitte i glasshus og kaste sten slik du gjør når du skriver på bloggen din som hele verden kan lese om att dine venner meldte avbud til din fest bare 5 minutter før festen startet.
    Det kaller jeg baksnakking og har ikke noe med høflighet å gjøre.

    SvarSlett
  2. Vel til deg Anonym: alle kan lese denne bloggen og alle vet hva jeg mener om akkurat denne saken, de som meldte avbud kvelden før eller noen minutter før ble fortalt hva jeg syntes om det.
    Har ikke baksnakket noen men fortalt de som leser bloggen hva jeg synes om en slik sak.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails