mandag 18. oktober 2010

Ja da er det vel ikke lenge til snøen kommer

Ja her har det blitt feiret flere bursdager og det har gått i ett.
Tupperware party har jeg klart å få dyttet inn i timeplanen og det kostet litt men det var jo ting vi trengte.
Her kommer ett bilderas av hva som har skjedd den siste tiden

 Brage og jeg var og matet endene på bursdagen min 
og det var den beste gaven jeg kunne få

 Det var en herlig dag

Flotte farger

 Brage koser seg med å utforske bekker, steiner og alt i naturen

 Lørdag er godtedag og minste mann ELSKER godteri 
og da er det greit med en storebror som synes det bare er greit å ha men ikke å spise

 Brage hadde verdens minste sår på nesa men den fortjente ett Lynet plaster

 Slik hygger vi oss på tacofredag ;)
Vi lager en spenstig alucaps

 Alltid moro med besøk og lære seg nye ting

 Tid for ablegøyer må man ha
og med gummitrynet Trym så skorter det ikke på de ;)

 Bursdagselskap og barna leker sammen

 Bursdagsbarnet sammen med barnebarna sine
Hipp hipp hurra hurra hurra

Til slutt en cherrox luktene sokkebilde

Ha en glitrende uke og jeg håper jeg kommer sterkere tilbake snart :)

2 kommentarer:

  1. Så herlige bilde!! Koselig med en liten oppdatering fra dere :) Trym har virkelig blitt stor gutt nå. Morsomt å se!
    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  2. Hei! Jeg er på en liten runde hos mine følgere av Noe på Hjertet for å fortelle at jeg har flyttet fra blogspot til wordpress. Det medfølger at bloggen ikke vil bli oppdatert i blogglisten om du ikke gjør følgende: Slett bloggen fra listen og legg til www.joridkvam.com igjen i den ruten hvor det står 'legg til via nettadresse' :-) Da kommer siste poster opp!

    Håper du fortsatt vil være med å følge, om du gjør det legg igjen en liten kommentar i dette innlegget: http://www.joridkvam.com/?p=871 og vær med i trekningen av en liten oppmerksomhet for bryderiet :)

    Klem Jorid - Noe på Hjertet

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails