fredag 8. oktober 2010

Siden sist og det er lenge siden

Ja nå er det lenge siden men her kommer 1 lite innlegg om alt og ingenting.Som jeg sa for så ikke lenge siden så skulle døgnet hatt flere timer og jeg gruer meg til den dagen guttene starter på skolen for da blir det sikkert akutt behov for ørtåførti flere timer ;)
Siden sist er det mye som har skjedd, jeg har jobbet mange kvelder så det har blitt lite besøk hjemme eller besøk borte.
Brage har vært en tur på sykehus midt på natten da han hadde litt problemer med å puste da han var så tett så tett.
Og så klart sjarmerte han alle på vakt den natten da han ikke skrek når han ble stukket i armen eller  når han skulle få en slik en pustemaske med litt medisin inni.
Skravlet som en foss midt på natta kl 4 og som takk for at han var en så flink gutt så fikk han med seg en liten giragg og en krokodille som sier whrææææ (hilsen Trym)
Trym er sitt gamle sjarmerende jeg, blid som en sol (så lenge han får viljen sin) og en hermepetter som gjør alt det storebror gjør ;)

Slik spiser man spagetti

Her er litt av samlingen til Brage som står ute i regnet 
dag ut og dag inn, fulle av sand etter å ha vært i sandkassa

Lille sjarmøren Trym som våkner kl 5.30 om morgenen (bedring)
og sover noenganger over 3 timer i barnehagen


Desverre har jeg ikke hatt så mye tid til å komme innom dere men jeg kommer sterkere tilbake.
Og jeg kommer sterkere tilbake med å ramle inn dørene til dere for en kopp kaffe eller 6 ;)
Nå er jeg snart på vei ut døra og middagen står klar til gutta og gulvet er vasket.
Meget stolt av meg selv (kremt kunne ha gjort mye mer men lite fristende)
Ha en glitrende helg alle sammen

1 kommentar:

Related Posts with Thumbnails