tirsdag 2. november 2010

Søndagens turmulenter

Starter innlegget med verdens kosteligste bilde av Glenn sin Kusine Hege

Jeg ler like mye hver gang jeg ser dette bildet, artig

Glenn måtte en tur til hytta for å sette den på plass på pilarene de hadde støpt for en stund siden.
Da ble jeg og de minste guttene bedt på lunsj hos Glenn sin tante.
Deilig å komme seg ut av huset og få litt fokus bort fra feber, nysing, hosting og surkling fra Glenn og meg, så fikk Brage og Trym leke sammen med herlige Tiril og Erle

 Trym og Erle i dukkevogna
Kjempe stas med fart og moro

 Puta er trygt med på turen
Er de ikke vakre/flotte og til å spise opp ;)

 Vi måtte bare leke litt med Lego
Brage startet og vi ble bitt av det hele så der satt vi da ;)

 Stakkars Brage fikk noen bare noen få lego biter
vi hadde resten i den store esken, for dette var moro

Vi skulle i bursdagselskap i Drøbak senere samme dag men det måtte vi droppe for når vi hadde brukt opp all energien på lego bygging var det ingenting igjen til sosiale morsomheter
Men det kommer flere helger og bedre form, det kom 26 personer til dette selskapet og jeg tror det hadde vært for mye både for store og små den dagen.
Men vi fikk svippet innom med gaver og bursdagsbarnet fikk en god klem før vi løp bilte videre hjem

Min vakre/flotte Brage ser på tv etter en hektisk helg

Nå har jeg vært hjemme fra jobben i 2 dager og det har vært godt for sjelen.
Kanskje jeg er feber fri snart etter å ha vasket hele huset, laget dobbel porsjon med chilli og 2 fiskegratenger. 1 til oss i dag og en til barnehagen som Brage kan spise.

Så nå skal jeg sette meg ned å lese litt på sidene for jeg får så mye inspirasjon og nyttige tips som jeg har savnet sårt.
Bloggelysten har vært litt borte og dagene er alt for korte til å rekke, hus, jobb, barn og blogging
Men jeg skal bli flinkere;)
Ha en glitrende dag selvom det er så grått så grått utenfor

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails