søndag 21. februar 2010

Oppdatering

Søndag og sitter på jobb. Glenn er hjemme sammen med en liten turbogutt ved navn Brage som er kjempe klar for barnehage i morgen. Formen er så mye bedre men han er fortsatt snørrete.
Han minste turbogutten Trym sover igjen (siste jeg hørte pr tekst) og er virkelig ikke i form.
Han vil ikke ha mat og vil bare sitte på fanget mens han hoster og gråter om hverandre.
Så her sitter jeg og vil bare komme meg hjem slik at jeg kan krype opp i sengen sammen med Trym og sove bort all vondten hans.
Heldigvis er det en stille dag på jobb slik at jeg hele tiden har full oppdatering av alle 3 gutta.
Til og med Glenn begynner å skrante litt så nå krysser jeg alle fingre for at jeg klarer å holde meg på bena og ikke bukke under selv.
Ha en strålende frisk søndag.

3 kommentarer:

  1. Vi får håpe at du kommer deg fort hjem til guttene dine

    SvarSlett
  2. Hei

    For noen skjønne gutter du har. Har selv 2 stk... Ikke noe ålreit når de er syke! God bedring til hele hurven, får håpe du slipper unna:o)

    SvarSlett
  3. Æsj, ikke noe gøy å sitte på jobb når barna hjemme er syke. Godt å høre at Brage er bedre nå da. God bedring til Trym og far, og så krysser vi fingrene for at du holder deg frisk!
    Herlig bilde av gutta i skapet forresten :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails