lørdag 20. februar 2010

Hjemme og bra er det

Kom hjem litt sent i dag da jeg hadde et lite ærend på Kolbotn senteret før jeg kunne vende snuta mi hjemover.
Men Brage møtte meg på senteret sammen med tante Line og bestemor og det var super stas, og særlig når vi har marsjert gjennom hele senteret og sunget 1,2,1,2 1 støvel og 1 sko.
I løpet av dagen i dag har jeg ikke kunnet dy meg med å ringe hjem for å høre hvordan det gikk med guttene mine og stakkars lille Trym har ikke hatt det så bra, sutret mye og bare ligget flat på gulvet og ikke rørt seg av flekken. Men han har vist sovet flere runder med over 1 time pr gang noe som er bra når man er syk.
Når jeg kom hjem så fikk han litt mat og det gjorde at ting ble litt bedre helt til Brage var uheldig og kastet noe på fingrene til Trym og gråtingen startet igjen.
Nå har Trym fått febernedsettende og lagt seg men han har snudd og vridd seg i 2 timer så dette kan bli en lang natt for han.
Brage gikk frivillig og la seg i sengen sin og pusset tennene uten så mye som et kny.
Glenn har vært tøff mot han i dag, så i dag har Brage lært seg det at det ikke nytter med sutring lenger og man kommuniserer med å prate til hverandre.
Så snart er det legge tid for oss voksne også, da vi vet at det kommer en dag i morgen (og en lang natt også)
Ha en fremragende lørdagskveld.

1 kommentar:

  1. Så kjedelig at det fortsatt er så skralt hos dere. Håper dere får en god natts søvn og at søndagen blir fiiiiin. Heldige meg som vant den premien ja :), ble virkelig glad for den :)- jeg sovnet halv ni idag, men så våknet emilie for en time siden og nå får jeg ikke sove igjen, trallalaaa.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails