mandag 15. februar 2010

ja si det

Lille prinsen vår som er syk
og har hatt på seg pysjamas i hele dag.

Storfornøyd lite matmonster


Mandagen er snart over og takk og lov for det.
Beklager Glenn det ble ikke helt den bursdagen med stor B.
Brage hopper opp og ned i feber, Trym har ikke sovet mer enn 1 time i hele dag da han ikke finner roen da storebror er i hus.
Så her har det vært texas, jeg bare slapp alt når Glenn kom inn døra og fikk frem min apatiske tilstand selvom han har bursdag i dag av alle ting.
Brage har ikke spist ordentlig mat i dag, det har gått i små kjeks biter her og der men han har drukket bra og det er da godt.
Trym derimot har spist masse, han har tatt over rundstykkene som storebror ikke ville ha, fruktpure, pupp i bøttevis, middagsglass og kjeks som storebror ikke ville ha.
Begge guttene har fått bade ettersom det ikke ble noe svømming men Brage kom fort opp igjen da det ikke var noe alright å bade med høy feber. Trym ble som vanlig sinna når han måtte opp og skreik til han kom inn i stua og fikk se pappa og storebror igjen.
Trym la seg 17.40 da var han helt ødelagt og det var bare å legge han ned og så sov han.
Brage hoster og holder på inne i sengen sin og vi har fått ned feberen hans som var oppe i 41 en stund. Så nå håper jeg han sovner snart slik at han blir fortere friskere.
Nå skal Glenn og jeg spise sjokoladekake før vi hiver oss i seng (iallefall jeg, helt utslitt), ha en fabelaktig mandagskveld

2 kommentarer:

  1. God bedring til Brage, håper han blir bedre i løpet av natten.
    Herlig bilde av Trym, han ser alltid like blid ut.
    Sov godt

    SvarSlett
  2. Oioi, hørtes ut som en slitsom dag!! God bedring til Brage. Håper dere alle får en MYE bedre dag i morgen :)
    Ps. Så du jeg svarte på kommentaren under bildet jeg malte? Jeg føler meg ihvertfall ikke flink nok til å ta imot bestillinger enda. Men takk for tilliten ;)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails