onsdag 10. februar 2010

God morgen klokka er nå 7

Åh hjelpes meg så trøtt jeg er, jeg tror jeg ikke har fått sovet i hele natt.
Det startet med Brage som romsterte i sengen sin og hadde en klump i halsen som han ikke fikk hostet opp. Måtte da inn til han og dunke opp denne klumpen og da var alt mye bedre og han sovnet igjen.
Men jepp da var det Trym sin tur, klokka 2 da hadde han sovet nok, ikke nok med at han holdt det gående i en halv time før han endelig sovnet på kvelden.
Jeg måtte holde han tett tett mens jeg hang over sprinkelsengen og hadde Trym sutrende/skrikende i armene mine helt til han utslitt sovnet nærmere 7 på kvelden.
Det er noe som plager han og jeg kan vel ikke si det ofte nok til meg selv at det er denne melken jeg får i meg og at jeg må skjerpe meg.
Men jeg var på barsel treff og der ble det sikkert servert brød med melk i seg og da er det gjort. Da har vi en sutrende gutt (og jeg som holdt meg unna den lekre brien som lå der på fatet og ropte at jeg skulle spise den) så i hele går og i hele natt har vi hatt en gutt som har vært veldig utilpass og ikke sovet så mye.
Heldigvis nå ligger han på gulvet mens han klager til meg mens han blir litt distrahert med lekene sine innimellom.
Så nå skal vi snart legge oss igjen for i dag er jeg så trøtt at jeg er kvalm og da lurer jeg på hvordan lille Trym har det, han må jo være helt ødelagt stakkars.
Så god morgen til alle dere som nå er oppe og hopper.
Mommo & tante Nanette ha en riktig så god tur til varmt vær, god mat og drikke.
Natta alle sammen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails