torsdag 5. august 2010

Hipp hipp hurra hurra hurra

Brage er 3 år i dag, hipp hipp hurra hurra hurra.
Han ble vekket med bursdagsang, gaver og en liten muffin med et lys på
Stor stas og han ville ikke i barnehagen da han ville leke med gravemaskinen han hadde fått av oldemor Denisè og hjullasteren han fikk av Trym

En liten glad bursdag gutt åpner gavene

Må leke litte bitte grann
Gravemaskinen måtte bli med i bilen til barnehagen

Denne gutten har blitt 3 år i dag

Mens Brage dro til barnehagen så dro Trym og jeg til legen for en rutine sjekk.
Når vi kom til barnehagen så var det et bursdagsbarn som ønsket å bli med mamma hjem igjen for å leke med de nye lekene sine ;)
Men vi fikk avledet han med bursdagskrone og mat slik at jeg fikk sneket meg ut (etter å ha vært der en god stund) 
Det må sies at Brage er ikke helt i form i dag men han er ikke så syk at han ikke kan være i barnehagen, så vi prøver og så får de ringe meg hvis han skulle bli helt turbogutt
Eller en slapp liten gutt som bare vil kose seg forann tv under dyna.
Jeg må desverre jobbe i dag da jeg har min første opplærings vakt i min nye jobb, veldig synd da det er ikke hver dag Brage har bursdag men han skal jo feires 3 helger på rad så jeg tror ikke han lider noen nød, det er vel mest meg som sliter ;(

Men gratulerer med dagen Brage og tusen takk for alle meldingene jeg har fått på mobil.
Jeg har hilst masse fra dere alle sammen

Ha en glitrende dag i regnværet

2 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails