mandag 30. august 2010

En regnværsdag

Ut skal de selvom det øs pøser ute.
Litt forskjellige måter å takle været på men moro hadde de det begge to ;)
Det ble 1 varmt bad på guttene når de kom inn

Brage med gummistøvler og paraply

Trym i pysjamas bukse og t-skjorte
og ut i regnet og opp i vanndammen

Brage er snill og holder paraplyen over Trym slik at han ikke skal bli våt
hahahahaha akkurat som det hjalp men snill er han

Et lite bevis på at gutten spiser hjemme også
spesiellt hvis det er noe han liker: som pannekaker
(ellers spiser han mest i barnehagen)

Vi har 2 forskjellige mennesker i denne familien, en som fryser og en som aldri fryser
Glenn kan gå i shorts hele året rundt og det ser ut til at Trym er lik der i gården
(hvis han hadde fått lov av meg)
Så har du meg som fryser hele tiden og som aldri bader i sjøen (nei det er ikke bare fordi jeg ikke ser ut i havet i en bikini men det er fordi det er så utrolig kaldt)
Og det ser ut til at Brage er lik meg, han bader ikke i plaskebassenget engang når det er som varmest
mens Trym blir illsint når vi tar han opp uansett hvilket vann han er i ;)

2 kommentarer:

  1. Sånn er det her hjemme også. Jeg er frysapinna selvfølgelig, men K og E er to varmeputer.... Om vi får en til blir det sikkert en frysapinn, og da kan jeg fyre med god samvittighet. Hender jeg må ta meg en tur på badet og varme meg på varmekablene innimellom :). Ha en flott uke. KLEM

    SvarSlett
  2. Så herlige bilder♥
    Man kan virkelig kose seg i regnvær, det vet en bergenser alt om=P Jeg er en frysepinn, fryser bare med tanke på vinteren... Men jeg gleder meg da, til fyr i peisen og kos:)

    Ha en strålende uke!
    Klem♥

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails