tirsdag 3. august 2010

Denne filmen må sees

Ettersom det er flere som leser bloggen min enn bare familie så må jeg nevne denne filmen her:
PRECIOUS
Den er vanvittig sterk, skremmende, håpfull, trist og ja jeg tror jeg aldri har reagert så sterkt på en film som jeg gjorde med denne.
Men de med svakt hjerte burde holde seg langt unna for dette er en TØFF/STERK film. 
Men den har masse håp i seg og utrolig flotte skuespillere
Lenny Kravitz og Mariah Carey har små roller og er faktisk ikke så verst.
Film basert på novellen trøkk (Push) av Sapphire


In Harlem, an overweight, illiterate teen who is pregnant with her second child is invited to enroll in an alternative school in hopes that her life can head in a new direction.

God film men husk papir, pute og en å se filmen med ;)

1 kommentar:

  1. Har lest om den filmen, så den er på min "må se"-liste!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails