onsdag 12. august 2009

Lyn og torden

Her sitter jeg i sofaen sammen med en liten glad gutt ved navn Trym, vi 2 har vært på helsestasjonen i dag og fått litt tips om hva vi kan gjøre for å gjøre det lettere for oss alle. Så nå ser det ut til at Trym ikke har vondt i magen og bare koser seg (så lenge jeg prater litt med han i ny og ne) Åh ja tipset var å gi han vann istedenfor å amme han hver halvtime, han er jo ikke sulten men noe er det han trenger. Og jo mere mat han får i seg jo mer vondt i magen får han. Så vi har vært på apoteket og handlet inn smokker til flasker og tror dere ikke han tok flasken med en gang, ikke noe problem der i gården nei. Jippi det betyr at jeg kan gå ut en kveld og ta meg et glass vin hvis jeg føler meg litt gal. Brage sovnet stille og rolig i dag, han lekte litt i sengen sin før han la seg ned for å sove. Det må ha vært en fin dag for han i barnehagen. Ikke var han utålmodig på maten i dag som han pleier å være. Ser han at vi lager mat så skal han ha det med en gang, men i dag pratet han og tøyset masse og sang postman pat sangen sin. Etter middagen dro Glenn og Brage for å levere Passaten til verksted og bestemor kom til verkstedet for å kjøre de hjem igjen. Til stor glede for Brage, han kjekket seg og skulle vise bestemor alt som man kunne se fra verandaen. Brage overså hele det fantastiske showet som foregikk på himmelen, ikke la han merke til torden heller. Motor, motorsag, motor var det han sa til den lyden, og for en flott regnbue som kom frem litt senere. Spennende og nydelig kveld.


Nå er klokka over 22.00 og nå har Trym det vanskelig, masse luft og vondt i magen. Han er utrolig sliten men klarer ikke helt å finne roen med så mye vondt. Så nå skal vi snart legge oss i sengen og prøve å finne roen sammen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails