torsdag 9. september 2010

Litt uheldig gutt og en heldig mamma

Litt uheldig Brage
Først fikk han 1 stikk over øyet og så ramlet han og slo seg midt på stikket og ja da ser man slik ut
Litt skakk stakkars

Klarer nesten ikke å holde det ene øyet oppe
virkelig hovent og sikkert ubehagelig men Brage nevnte det ikke engang

En god venninne som har flyttet til Sørumsand kom innom butikken med disse nydelige blomstene
Var stolt som en hane høne med å få blomster på jobben
Tusen tusen takk Katerine, jeg kommer plutselig innom en kveld ;)

Så må jeg fortelle at Trym har fått MMR vaksinen i dag og skrek som en stukken gris
Han har strekt seg litt men holder seg fremdeles på 10 kilo klassen
 
Ellers går dagene fort og føler at tiden ikke strekker til, det er jo så mye å lære og jeg er helt utslitt når jeg kommer hjem fra jobb.
Brage har roet seg litt ned og det ser ut til at det hjelper at jeg er hjemme litt mer enn det jeg har vært i de siste månedene.
Nå kan faktisk ett måltid gå stille og rolig for seg og vi kan kose oss sammen rundt matbordet.

Ønsker dere alle en glitrende dag, jeg skal snart på jobb og jeg er fryktelig usikker på om jeg skal ta sykkelen eller ikke. 
For hjelpes så vondt jeg har i stussen, disse sykkelsetene kunne ha vært konstruert med en gigapute for jeg rett og slett gruer meg til å sette ned rompa på dette lille setet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails