mandag 6. september 2010

Beklager nå er det lenge siden sist

Dette har jeg jo helt glemt å fortelle dere, men bedre sent enn aldri

Glenn (og jeg) har lenge ønsket seg
(ønskelisten finner du her) en Jura ena 5 kaffemaskin og den har vi klart å få i hus
Den har vært her en stund nå men jeg har jo helt glemt å fortelle dere, her kommer bilde

En kaffemaskin som blir brukt flere ganger om dagen
Glenn er en mester til å lage latte på soya, mmmmm

Så vant vi et herlig sett med Barbrapappa på av tostoretosmå som vi fikk for noen uker siden men som jeg har helt glemt å vise dere

Dette er noe som falt i smak hos guttene
Trym koser seg glugg i hjel med å slå den store fine skjeen i bordet
mens Brage skyver unna maten for å finne Barbapappa ;)

Ett herlig sett for både store og små
Tusen takk Isabel

Det har blitt mye jobbing på meg i det siste men nå er butikken åpen og åpningsfesten er over og hverdagen er her.
Kanskje jeg får tid til å ta meg en tur innom alle dere igjen og kanskje blogge litt om gutta boys
(og vise den nye bilen med bilder)

Det har vært noen turbulente dager for Glenn med 2 sinna/frustrerte og sutrete gutter, men vi håper det bedrer seg nå når jeg kan være sammen med dem igjen.
Barn trenger faste rutiner og i det siste har det vært lite av det, så vi håper ting blir bedre og at ting kommer tilbake til normalen.

Nå er jeg så sliten at jeg tror jeg skal legge meg (i går la jeg meg kl 20.00) det blir en lang dag i morgen også (Trym våkner kl 5 og det er midt på natta for meg) det er fremdeles mye å gjøre i butikken og enda mer å lære så man blir fort sliten.

Ha en glitrende kveld/natt

1 kommentar:

  1. SÅ herlig med en slik proff kaffemaskin da, særlig om du har en liten barista i familien. Her i huset er det Nespresso for alle penga, og jeg skjønner ikke hvordan jeg klarte meg uten. Har du fått ny jobb?? Om så, gratulerer, da må jeg ta turen innom :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails