torsdag 22. juli 2010

Tidlig bursdagsgave

En slik sofa har jeg hatt på ønskelisten min lenge og når Skeidar hadde den på salg til 5000 kr da var det bare å løpe å kjøpe. Vi fikk den siste og det var mange som kom etter oss og spurte om akkurat den samme der jeg stod for å betale ;)
Ædabæda jeg vi var de heldige

Denne herligheten fikk jeg av min mann som en tidlig bursdagsgave
Har ikke bursdag før i oktober men jeg har ønsket meg en slikandes sofa lenge og da var det bare å slå til

Trym storkoser seg i sofaen han også, krabber frem og tilbake
og noenganger tar han sjansen med å løpe bortover også

Og så var det dette herlige kafèsettet til 300 kr som stod rett ved
betalingsterminalen som passer utmerket ved inngangsdøren.
Her kan jeg sitte på morgenen og ta kaffen min når solen titter frem

Jeg må vel ærlig innrømme at jeg er utrolig glad for kjøpet, begge delene har jeg lett etter lenge
Og begge passer perfekt der de er plassert ;)

1 kommentar:

  1. Herlige begge to!! Jeg er syk etter hus/rekkehus med uteplass om dagen. Fikk ikke mindre lyst på etter disse bildene ;)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails