lørdag 31. juli 2010

Endelig ferdig, jøsse navn det har tatt lang tid

Det har tatt sin tid men endelig er jeg ferdig.
Den har nå blitt hvit og så har jeg sydd om trekket i lys grå og heklet en mørkere grå kant rundt.
Jeg må vel ærlig innrømme at jeg faktisk ble ganske så fornøyd og har til og med tatt frem symaskinen for å sy trekket.
Så her skal jeg sitte når det blir kaldt ute foran peisen mens jeg varmer tærne mine ;)

Tam dada

Nå er det bare å få heklet sammen alle hexagon`ene jeg har heklet til 1 teppe og henge teppet over stolen
Jeg skal også strikke ny puff da jeg har lyst på en lysere farge slik at den står i litt bedre stil til de andre møblene vi har i huset.
Jeg har også startet med å farge Henriksdal stoltrekkene i en ny farge, de var hvite (med flekker) og nå skal de bli grå selvom de ser grønn/grå ut i bestemt lys.
Når man ikke har råd til å kjøpe nye stoler og hvitt ikke funker i vårt hus med 2 småtasser (som er flinke til å søle) ja da må man finne på noe annet
For dere som ikke husker hvordan gyngestolen engang var kan dere trykke HER

2 kommentarer:

  1. Så utrolig fin:)
    Du er superflink!!
    Har sett mange stoler med feil farge og feil stoff, som jeg likevel har lyst på! Men kan tenke meg at det ikke akkurat var en lett jobb...

    Ha en super lørdag!
    Klem

    SvarSlett
  2. Så flott den ble, stilig.
    Må ha vært litt av en jobb.
    Gleder meg til å se teppet du har heklet.
    Har du nettopp lært deg å hekle og allerede heklet teppe? Jammen er du flink.
    Jeg holder også på å lære meg den kunsten, men har ikke kommet lenger enn picotkanter og blomster.
    Ønsker deg en flott helg, nyt den og kos deg masse.
    Klem fra Mio

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails