tirsdag 27. juli 2010

Plastic fantastic

Jeg har vel egentlig aldri tenkt på å eie 1 paviljong, men ettersom det snart nærmer seg bursdager og sommerfest må vi ha noe som folk kan sitte under hvis det skulle regne

Hvis jeg skulle ha en paviljong så er noe alà dette noe jeg ser for meg.
Lekker i stoff i sandfarget kanskje

Dette er hva jeg fikk
Plastic fantastic

Slik går det når den ene koster langt over 20.000 kroner og den vi nå har kostet 290 kroner
Den er stål harry og ganske så trist når man vet hva annet fint som finnes der ute.
Men den var billig og den fungerer til vårt formål, tørre gjester som kan kose seg ute selvom det øs pøs regner.
Den har til og med vegger som vi kan sette på med vinduer slik at man kan se igjennom ;)
Gutta syntes den var dø fin særlig der den lå en liten stund på taket etter at vinden hadde tatt den med på en flytur ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails