tirsdag 8. september 2009

Hallo igjen

Tiden går alt for fort, plutselig har det gått alt for mange dager siden sist jeg skrev.
Vel i disse dagene som har gått har vi vært hos en barnespesialist med magevondten til Trym og der fant de desverre ikke ut hva som gjorde at han hadde så mye vondt i magen. Men en god ting er at han er ikke allergisk for diverse ting som sin storebror så nå skal jeg prøve å spise litt forskellig mat igjen og se om det har noe innvirkning på lille blingsebolla vår.
Ja han blingser noe fryktelig når han blir sliten og er verdens herligste men det er noe som vi må se litt på, men alt til sin tid. Kan jo ikke slite gutten ut unødvendig heller med å teste han for alt.
Ellers er vi på mange visninger og vi har vel funnet huset vårt (bare så synd at det er så dyrt) der er et sted hvor gutta (både store og små) kommer til å storkose seg. Stor stue til alle lekene, alle får eget soverom, stor hage til sandkasser, husker og masse plass å løpe på. Stort tv rom til far og alle sine duppedingser, mens jeg får stort kjøkken med åpen løsning til spisestue hvor jeg kan sitte med te koppen og allikevel få med alt som skjer i huset (alt er på 1 plan) what to do, what to do??????
Ellers er livet det samme gamle, Brage vår lille turbo prins kunne ha sovet litt mere på natten eller dagtid slik at alt ikke ble feil og trist for han. I dag stod han opp og var så trøtt så trøtt og da når han ikke fikk kjeks gikk hele verden hans i 1000 biter og han gråt så sårt, stakkars.
Trym har hatt 1 døgn hvor det ikke har vært så ille og har sovet mer en 15 min pr økt, nå tror jeg han har sovet i over 1 time og det ser ut til at det forhåpentligvis fortsetter litt til, for han også trenger søvnen sin.
Kunne de ikke bli mere lik sin far og ikke lik sin mor, far sover uansett mens mor våkner av at en flue flyr forbi utenfor vinduet.
Jaja som Glenn sier så kommer disse gutta til å bli vekket kl. 05.00 hver helg når de har blitt så store at de ønsker å sove ut, da skal de få igjen for at de ikke sover nå. (kan bli mye krangling dette her)
Ellers har det blitt handlet enda mer til Brage disse dagene, han har fått dresser, sko og diverse barnehage ting.
Også masse nye leker så klart og nye kasser til å ha de nye lekene i.
Mest stas for meg men slik er det vel, må vel gi meg snart så at han ikke tar ting for gitt at det kommer noe nytt hver uke, kan jo ikke ha en bortskjemt gutt (eller er det for sent???)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails